2010/09/22

KISA KISA...

Outplacement

Daha önceden outplacement hizmeti ile ilgili bir anket paylaşmıştım. Anket hala İşte İnsan’da devam ediyor. Ankete katılan kişi sayısı 1500’ü geçti ama sonuç değişmedi. %89 oranında işveren, işten ayrılanlara yönelik herhangi bir çalışma yapmıyor.

CV Tasarım Yarışması

İpek Aral Kişioğlu’nu sürekli takip ettiğimi biliyorsunuz. İpek Hanım’ın son yazısı da Yeni Asır gazetesinin düzenlediği CV Tasarım Yarışması hakkında. Detaylar ve gereken şartlar İpek Hanım’ın yazısında mevcut. Kendisini daha geniş çevreye tanıtmak adına onun sitesinden detaylara ulaşmanızı rica edeceğim. Linki aşağıda yer almaktadır:
http://www.kaynagiminsan.com/2010/09/22/yeni-asir-cv-tasarim-yarismasi/

İK Seminerleri

Ankara’da İnsan Kaynakları alanında gerçek çalışmaların hep kısıtlı olduğunu düşünmüşümdür. Bu nedenle İK konusunda bulabildiğim her seminere / toplantıya / eğitime katılmaya çalışıyorum. Yarın SGK’da İK Paneli olacakmış. Herhangi bir aksilik yaşanmazsa ben orada olacağım. Detayları bir sonraki yazımda paylaşmayı düşünüyorum.

Ayrıca McOzden Yönetim Eğitim Danışmanlık, Ekim 2010 – Aralık 2010 tarihleri arasında 5 kişiye ücretsiz, 8 kişiye % 50, 16 kişiye de %30 indirimli eğitim imkanı sağlıyor. Detaylar aşağıdaki linkte yer almaktadır:
http://www.mcozden.com/joomla1/index.php?option=com_content&task=view&id=1174&Itemid=1

Twitter

Bu kadar fazla teknolojinin içerisinde yaşarken geri kalmak olmaz. Sonunda ben de twitterdan nasibimi aldım. Ancak facebooktan daha farklı bir alt yapısı olduğu için twitterı ağırlıklı olarak İK ile ilgili paylaşımlarda kullanıyorum. İpek Hanım burada da mevcut. Ayrıca Emre Kavukçuoğlu, Başar Baypınar, Pembe Candaner gibi iş dünyasındaki ünlü isimler de yer alıyor. “İK Yetkinlikleri” isimli kitabın ana araştırmacısı ve yazarlarından biri olan Dave Ulrich’de var. Üstelik o da aktif olarak twitter kullanıyor. İK ile ilgili herhangi bir yazısı / röportajı olduğu zaman twitterda paylaşmayı unutmuyor. Bence “takip” gerekli ;)

Yabancı Kaynaklı İK Blogları

Bu blogların isimlerini şimdi paylaşmayacağım. Çünkü teknoloji arttıkça blog kullanımı yaygınlaşmaya ve kaliteli blogları bulmak zaman almaya başladı. Ancak en kısa zamanda tüm detayları ile elinizde olacak. Türkçe kaynak olarak da “Kaynağım İnsan”, “Kariyer Dergi”, “İşte İnsan” gibi siteleri başlangıç olarak önerebilirim. Bu siteler iş dünyası takibinde gerçekten oldukça başarılı.


Bol “değer”li günler
Merve

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder