2010/10/25

"NETWORKıNG PERFORMANSINIZI GELİŞTİRİN" EĞİTİMİ

JCI ANKARA’nın düzenlediği “Networking Performansınızı Geliştirin” eğitimi 27.10.2010 tarihinde Houston Otel’de Ertuğrul Belen tarafından verilecek. Eğitim detayları (*) için gerekli linki sizinle paylaşacağım ama öncelikle bazı noktalardan bahsetmek istiyorum.

Hepimiz bir şekilde interneti kullanıyoruz, değil mi? En az bir sosyal paylaşım sitesinde hesabımız bulunuyor, en az bir mail adresi ile iletişime geçiyoruz. Kitap okumaktan ziyade online dergiler okuyup ya da online araştırmalar içerisine girip, bilgiyi en kısa yoldan elde etmeye çalışıyoruz. Hatta artık annelerimiz babalarımız bile “Şu bilgisayarı bize de öğretin bakalım.” diye yanımıza geliyorlar. Yani onlar da bu akımın farkında. Google Yönetim Kurulu Başkanı Eric Schmidt sosyal medya içerisinde bu kadar fazla yer aldığımız için bir gün pişmanlık duyacağımızı söylese de internetin gücüne karşı koyamadığımız ve koyamayacağımız kesin.

İnternet ile iç içe olmanın pek çok getirisi de mevcut. Sanal ortamda, arkadaş çevremiz dışında iş alanımızla ilgili isimlerle de daha rahat iletişime geçebiliyoruz. Hatta artık kurumların çoğu ilan açmadan önce networking sistemi ile işe alımlarını gerçekleştirebiliyor. Ayrıca “Networking her zaman iki kişiye iş yaptırmak veya iki kişiyi tanıştırmak değil, aynı zamanda, o kişinin ilgilendiği bir konuyla ilgili faydalı olabileceğini düşündüğünüz bir makaleyi paylaşmak, güzel bir öneri yapmak.” diyor Ertuğrul Belen bir videosunda. Evet, insanlarla iletişim kurmak, onlara yardım etmek / gerektiğinde yardım görmek güzel duygular. Bu nedenle Ertuğrul Belen’in bu cümlesine katılıyorum. Ancak bir beklenti içerisinde iken birileri ile iletişime geçmek bana masum gelmiyor açıkçası.

Çarşamba günü eğitime katılarak düşüncelerimin doğruluk payını sorgulamayı planlıyorum. Biraz ön yargılarımı kırmak, biraz networking öğrenmek, biraz da başarılı bir profesyonelin bilgilerini edinmek ve gelecek dönemlerde ilgili konularda sizlerle paylaşmak bana iyi gelecektir.

Bol “değer”li günler
Merve

(*) Eğitim detayları için aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz:

http://www.jci.cc/local/ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder