2010/10/14

MUTLULUK

Neredeyse Mayıs 2010’dan beri sizlerle beraberim. Aslında ilk olarak 2006’da bu bloğu oluşturmak istemiştim ama değerli vaktinizi çalmak, öğrenmeye aç bireylere bilgi paylaşımı yapmak doğru gelmemişti o zamanlar ve beklemeye karar verdim. Bu kararımın da doğru bir karar olduğuna gönülden inanıyorum çünkü şu andaki yaşadığım mutluluğu başka bir zaman diliminde yaşayabileceğime inanmıyorum.

Hala neden bahsettiğimi açıklamadım farkındayım ama öncesinde sizden yine Kaynağım İnsan’a minik bir yolculuk talep edeceğim:

http://www.kaynagiminsan.com/2010/10/12/iki-yeni-ik-blogu/

Evet, itiraf ediyorum bu seferki paylaşma nedenim tatlı bir bencillikten kaynaklı :). Çünkü İpek Aral Kişioğlu’nun “İki Yeni İK Bloğu” yazısında tanıttığı bloglardan biri Human Resources Management. Bu gerçekten çok gurur verici bir durum olmakla beraber, inanın, benim için çok büyük bir adım. Bu nedenle bana bu büyük adımı sağladığı için kendisine tekrardan teşekkür etmek istedim.

Şu anda neler hissettiğimi tahmin edebiliyor musunuz bilmiyorum, ama bu duyguyu gerçekten yaşamanız gerek. Motive ediciliğinin yanı sıra bedeninizde hücrelerinizin bile gülümsediğini hissediyorsunuz. Gerçekten muhteşem!

Bol “değer”li günler
Merve

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder