2010/10/21

2011 ÜCRET ve PERFORMANS YÖNETİM TRENDLERİ SEMPOZYUMU

Kim demiş Ankara’da etkinlik olmuyor diye…

5 Kasım 2010 tarihinde PERYÖN, “2011 Ücret ve Performans Yönetim Trendleri” başlıklı bir sempozyum düzenliyor. ATO Konferans Salonunda gerçekleşecek olan sempozyumun amacı son dönemde yaşanan gelişmelerin ücret ve ödüllendirme sistemleri, yan hak uygulamaları üzerinde ne gibi etkileri olduğunu incelemek.

Belirtmeden geçmek istemiyorum. Peryön Ankara Başkanı İlkşen Çetintaş ve Peryön Ankara Genel Sekreteri Yasemin Mağden Yeğin ile uzun bir süre aynı ekipte çalışma fırsatım oldu. Bu nedenle bu sempozyum için yoğun çalışmalar yapıldığını biliyorum. Şimdiden emeklerine sağlık :).

Sempozyum detaylarına da aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz:

http://www.peryon2011trendleri.com/program.php

Bol “değer”li günler
Merve

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder