2011/02/27

AŞK

Bu sıralar çok fazla duyduğum bir kelimeden bahsediyorum şu anda. Kullanılan alanlar farklı olsa da aslında ismin anlamı aynı: sevgi ve bağlılık duygusu… Evet, evet “AŞK”tan bahsediyorum. İsterseniz JCI “Akdeniz Şenlikleri Konferansı - AŞK” diyin, isterseniz bir ilişki diyin, isterseniz yaptığınız işten bahsedin. Ama bugün kesinlikle bir kez daha inandım aşkla yapılan şeylerin başarı getirdiğine. Başarıyı yaklaşık 4 saat koklayan biri olarak da sizlerle paylaşmak istedim.

JCI Ankara tarafından her ay geleneksel olarak düzenlenen yuvarlak masa toplantılarının bugünkü konuğu Ankara Patent Bürosu Başkanı Kaan Dericioğlu idi. Ancak başkan olmanın vermiş olduğu ego yerine, işine tutkuyla bağlanan bir insanın sohbeti ile karşılaştığımızı söyleyebilirim. Öyle ki 30 yıllık birikimini hiç çekinmeden bizimle paylaşan, derin teknik bilgilerden ziyade işinin zevk aldığı yanlarını vurgulayan bir çalışan olduğu her şekilde belli oluyordu.

Daha önce “Sevmeden Yaptığın İş Gözünde Büyür… Mü?” isimli yazımda bahsetmiştim. Severek çalışmak size ayrı bir enerji katıyor ve enerjiniz etrafınızda hissedildiği gibi aynı zamanda da kendinizi çalışmıyor gibi hissediyorsunuz. Bunun en canlı örneklerinden biri Kaan Dericioğlu. Gözlerinde ve sözlerinde o tutkuyu bulabiliyorsunuz. Bizlere gösterdiği her buluşu sanki kendi buluşuymuş gibi yansıtması aslında hobisini iş haline dönüştürdüğünü de ispatlıyor. 70’ine yakın dimdik duran bu insanı, hayatında yaşadığı aşkın / aşkların ayakta tuttuğuna inanıyorum.

Bol “değer”li günler
Merve

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder