2010/12/01

LİDERLİK PARMAKLARININ UCUNDA

Biliyorsunuz son dönemlerde Genç Liderler ve Girişimciler Derneği – (Junior Chamber International) JCI Ankara Şubesi ile iç içeyim. Bir sivil toplum kuruluşu içerisinde yer almanın dışında dinamik bir yapının var olması, sürekli kendini geliştirmeye çalışması da gerçekten beni mutlu ediyor. JCI, benim için yeni bir keşif olsa da geçmişte de pek çok başarıya imza atmış bir STK. Ben de burada yeni bir başarısını daha sizlerle paylaşmak istiyorum.

JCI Ankara Şubesi 2005 yılından bu yana, her yıl geleneksel olarak Liderlik Akademileri düzenliyor. Bu sene 11 – 12 Aralık 2010 tarihlerinde bizlerle buluşacak olan 5. Liderlik Akademisi’nin seçilen teması “Klavyede Liderlik”. Bilişim sektöründen pek çok ismin yer alacağı organizasyon, liderlik ve teknoloji kavramlarını bir araya getirdiği için şimdiden yoğun bir ilgiyle karşılaşmış durumda.

Özellikle Ankara’da bu tarz organizasyonlar bulamayanlar için ideal bir çalışma olacağını düşünüyorum. Akademi programı, programa kayıt, konuşmacılar ve diğer detaylar için aşağıda linkini paylaşıyorum:

http://www.liderlikakademisi.cc/

Bol “değer”li günler
Merve

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder