2010/06/08

HER SON BİR BAŞLANGIÇ

Bir gün benim imzamla yazılmış bir kitapta aşağıdaki satırları siz okurken ben o minik evimde kucağımda notebookumla yeni paylaşımlar için hazırlık yapıyor olacağım. Mutlu umutlu ve huzurlu. Tıpkı şu an klavyeden dökülen kelimelerle hissetiklerim gibi..


“ İstanbul’un köpüklü sularına bakarak, bildiğim kültürde yoğrulmayı hayal ederken kendimi Ankara’nın karanlık bulutlarına daha da gömülmüş hissetmiştim dün. İçimdeki sıcaklık güneşin başıma vurmuş hissini yaratıyor tabi. Bir de başkalarına yetmezmiş gibi kendime de durumu çaktırmamaya çalışıyordum. Dün bir sondu. Üstelik gerçekten kötü ve süpriz bir son..

Ama bugün bir başlangıç… Her sonun bir başlangıcı var ve ben bugün bu başlangıcın ilk gününü yaşıyorum. Kendi kendimi sınayarak, kendi kendimi gözlemleyerek kendi kendime profesyonellik katmaya çalışarak geçiriyorum günümü.

Herkese dediğim gibi sana da diyeceğim: Benim için iş para kazanma amacı değil, hobini gerçekleştirmek. Evet kabul ediyorum çok extreme tipler var bunu yapan. Ya Everest tepesinde yaşıyorlar bu hayatta ya da çürük elma muamelesi görüyorlar. Ama ben bunu çürük elma değil de farklılık olarak ifade etmek istiyorum.

Kendime böyle anlattım durumu, buna inanıyorum ve artık böyle olduğumu da biliyorum. Ben farklıyım! Siz de beni “farklı” bilin. Farklı demek göreceli olsa da benim sözlük anlamımdaki gibi düşünün. Ve bence siz de kendinizi farklı bilin…

Her son bir başlangıçtır ve bu başlangıçları erken yaratmak her zaman daha iyidir. Ben bir başlangıç yarattım ama asla sonu olmayacak bir başlangıç olacak. Çünkü başlangıçlar güzeldir, hassastır, objektiftir. Geliştirir seni, huzur verir, mutlu eder.

Ben dün bir son yaşadım ama bugün bitmeyecek bir başlangıca imza attım. ”


Bol değerli günler

Merve

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder